lørdag 27. februar 2010

Finnøy here i come!!

Heia.

Nå har jeg fått vinterferie, kjempe herligt å komme tilbake til Finnøy. Er kjempe kjekt å se min familie og venner igjen. Jeg skal nyde ferien hver eneste sekund med mine kjære! Idag har jeg snakket med min kjære søster på skype, det er utrolig stilligt. er også helt gratis. Min søster er nå i Sør-Afrika i Cape Town med 3 venniner på ferie, misunner dem kjempe masse. De har rundt 40 grader :) Mens vi sitter her i kalde Norge å fryser i minusgrader! Eller kanskje det er noen plussgrader :P

Jeg har også fått meg bil som jeg skal ha når jeg får lappen, jeg har bare glattkjøring og langkjøring igjen så er jeg ferdig. har ikke fått oppkjøringsdato enda, men det får jeg når jeg begynner på glattkjøring og langkjøring. Gleder meg utrolig masse til lappen, da skal jeg kjøre masse! Jeg legger ut bilder av bilen i neste innlegg!

Vi blogges- Carina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar