lørdag 13. februar 2010

Lek i snøen

Idag hadde vi seminar på skolen, så vi fikk velge va vi skulle gjøre, det var valg mellom å leke i snøen, aktiviteter i gymsalen, ver i studio, verksted. Så jeg og noen venner valgte da som sakt lek i snøen. vi kledde på oss gode varme kler, å var klar til å gå ut. Vi hadde det utroligt morsomt, og jeg tok mange bilder og filma. Jeg og Pia skulle ake ned en lang bakke med store hopp med akebrettet, så jeg klarte selvfølgelig å kutte meg selv.

I mårå reise det ein heile gjeng til Hovden, så da blir bare Buadpest gjengen igjen her på skolen, vi som skal til Budapest skal reise kl 04.30, natt til mandag. det ser jeg veldig fram til.

Vi fikk grøt til middag idag, og til kveldsen fikk vi gode rundstykker med eggerøre til. Og i kveld skal jeg og en hel vennegjeng spise taco, som jeg ikke har smakt på mange uker! Så det gleder jeg meg til :)

Blogges :D Carina!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar