mandag 8. februar 2010

Kjøkkentjeneste denne vegå på skolen!

Heia. Idag var jeg utrolig trøtt da jeg sto opp, stor grunn for det er at jeg og Margrethe ikke kom oss i seng før hall 4 i natt så var det opp igjen kl 8. det var hardt! Dagen begynnte med morgensamling først og fremst, så var det forming, der laga vi krokodille med sånn bitte små perler, det var utrolig gøy. fekk det faktisk det til slutt :) så hadde vi valgfag, der jeg ha gitar. gitarspelinga går framover, men det er vanskelig med alle grepa. men jeg og Marielle har bestemt oss får at vi skal øve på gitar i fritden også, så blir det mer øving:) Så har vi hatt musikk og lek time, der vi hadde en del leker i gymsalen og timen sluttet av med massasje, herligt!

Typisk så har jeg blitt satt opp på kjøkkentjeneste denne uka, men er glad når jeg er ferdig med det for da er det siste gangen og da kan jeg mobbe dem andre :D

Ellers, så må dere der ute ha en fin veke - Blooges, Carina :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar