søndag 7. februar 2010

Oppsumering fra helgå..

God dag folkens! :)

Nå sitte eg på rommet mitt me ei vennina å er på dataen og surfer. Så tenkte jeg kunne også oppdatere bloggen min, og jeg må bare si at helga har vert avslappende. Har bare vært på skolen å slappet av med venner. På Lørdag så var det elevkveld med bil& mekk, der vi fikk hamburger og pommesfrites, det var utrolig godt. Det er sjelden vi får god mat her på skolen, og etter var det underholdning i gymsalen der viste di film som di hadde laget selv, dans og quiz! Og etter satt vi oss en tv stue og såg film, "gone in 60 seconds" Utrolig bra film, vertfall det jeg fikk med meg fordi jeg nemelig såvna! Og på Fredag såg vi the ring 2, har den sett den mange ganger før og er like skummel hvergang ;p Jeg og Dina har hatt liggebesøk hele helga på rommet av Magrethe, utrolig kos :)

Nyt resten av helga folkens, så blogges vi, Carina :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar