mandag 22. februar 2010

Der va eg komt hjem fra Budapest !

Nå er det lenge siden jeg har blogget å tenkte derfor at jeg skulle oppdatere hva jeg har gjort i det siste. Grunnen til at jeg ikke har blogget på en stund er fordi jeg har vært i Budapest med folk fra skolen. Det var en utrolig kjekk tur, har opplevd masse, vi var på blandt annet marsipan museeumet, shopping, terrormuseum, badeland, ei utrolig stor kirke og masse mer. Vi sov på et hotel som heter Hotel Benczur, det var vi utrolig heldig med siden vi hadde bestilt 3 stjerners hotell/rom, så fikk vi 4 stjerners rom siden det var så lite gjester akkurat da vi skjekket inn.
Jeg har også smaket på veldig masse forskjellig mat, som foreksempel froskelår, det var veldig spesielt, smaket akkurat som kylling :P
Ellers er jeg veldig fornøyd med turen <3

Jeg og en venninne ble tegnet i Budapest. Jeg er til høyre :)
Blogges - Carina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar