tirsdag 20. juli 2010

No country festival på meg..

God kveld ! Idag har jeg vert på jobb fra kl 08.00 til 15.30! Idag har vi vert på tur i hele dag, vi var å grillet og kjørte tur, vi var på en øy utenfor Finnøy.
Dagen i dag har egentlig gått veldig fort, og jeg har bestemt meg for å ikke være me til country festivalen i år. Grunnen til det er at det kommer til å bli så dyrt, det koster liksom rundt 1700 kr får å komme inn fra Onsdag- søndag og pluss øl + røyk + mat, orker ikke å tenke på hvor mye det skal koste, derfor trakk jeg meg. Jeg sa til min sjef i dag at jeg ikke skulle reise vekk alikvell, og derfor tilbudde jeg meg å jobbe. Kjekkere å gjør noe fornuftig, mens dem andre svir masse penger ;P Jeg hører kanskje ut som jeg er veldig redd for de pengene jeg tjener, men det stemmer ikke. Jeg vil heller bruke pengene mine på ting som varer en stund, å JA jeg har blitt ei fornuftig jente for tiden, det skal jeg ikke legge sjul på :)
Ellers er jeg veldig hekta på frustrerte fruer for tiden, jeg begynnte på sesong 1 for rundt 3 mnd siden og jeg har kommet til sesong 4, jeg laster ned skjønner du. Jeg gleder meg i hel til sesong 4 er ferdig nedlastet, er på 80 % nå ! :D

Men jobb i mårå fra kl 08.00 - 15.30, god natt og ha en fin kveld videre !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar