torsdag 22. juli 2010

Jeg har bestemt meg!

Ja du leste rett, jeg har nemelig bestemt meg at jeg skal bli brunette igjen :) Synes jeg er fin som blondine men har ikke helt fått det perfekt til pluss jeg har vært det en stund nå å jeg savner å være brunette, så neste gang jeg skal til frisøren som ikke blir lenge til, går jeg ut fra frisørsalongen som brunette :) Jeg har også tenkt å klippe meg, har tenkt på kort med lengre fremme, men vett ikke om jeg tør. Så jeg får se om jeg har nerver til å klippe meg kort, men jeg har veldig lyst, spennende om jeg kommer til å passe det da , hehe :)

Ellers har jeg vært på jobb i dag, hørte på radioen i bilen den nye sangen til
Tone damli Aaberge - I love you, nydelig sang ! Ringetonen på mobilen for det moment!

Idag fyller mitt søskenbarn året, Ben Ola 19 år:) Gratulerer så masse ^^,
Jeg fyller mitt år den 27 juli, kun 5 dager til jeg er 21 år ;P Yes, endelig kommer jeg inn på 21 års grense på byen, jippi =) Ellers i helgen har jeg fri fra jobb bortsett fra i morgen, fredag da skal jeg jobbe fra kl 3 til kvart på 11. Så skal jeg til min vennine Alice på lørdag, og hjelpe hun å male i leiligheten også skal vi på byen å drikke oss fine ;);) Og på Fredag reiser min søster til Magaluf, skal være vekke i 2 uker med en hel vennegjeng, jeg og fikk spørsmål men jeg har ikke råd pluss litt personlige grunner. Ellers må dere ute ha en fantastisk helg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar