lørdag 31. juli 2010

JA!

mhm, jeg har nemelig blitt brunette igjen! Jeg tenkte det mens jeg ryddet mitt rom at jeg er så utroligt lei av min store ittvekst, så jeg tok bilen min til butikken får å kjøpe hårfarge! Mamma hjelpet meg og det ble et veldig bra resultat syns jeg vertfall, mamma og synes faktisk det, selvom hu synes det er finest med blondt hår ;) Men siden jeg har hatt blondt hår en lang periode nå, så ville jeg ha forandring:) Neste priotering på mitt hår blir klipping, jeg har sett litt vekk at jeg skal klippe meg lang "bobb" men tror heller jeg skal klippe meg veldig oppklippet med en skjeiv pannelugg ! Men vi får se !
Ellers har det ikke så skjedd så mye i helgen, eller JO! jeg og min mor var i stavanger i går på shopping, og jeg kjøpte meg litt klær og min favoritt serie, nemelig frustrerte fruer sesong 5, har sitt 3 disker til nå, har blitt veldig mye men.jeg er edru i helgen selvom om det er glamat i helgen, men jeg passet min tantunge fra fredag til lørdag, og søndagsmorning skal jeg på jobb.. Har ikke fri neste helg heller, men skal prøve å få bytte vakt slik at jeg får med meg dansen her på finnøy som er en gang i året !! Ellers har jeg blitt 21 år, hipp hipp hurra !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar