søndag 18. juli 2010

I am back people !!

Hei! Nå har jeg virkelig hatt en lang pause fra blogginga mi, litt for lang kanskje? Men nå skal jeg prøve å oppdatere dere mest mulig, har ikke mange lesere men syns det er gøy uansett!
Det har skjedd litt av hvert siden jeg blogget! Jeg har fått meg sommerjobb, som jeg håper på å fast til høsten. Jeg jobber på et hjem der det er 6 leiligheter og en avlastningsbolig, der er det mennesker som trenger hjelp til det som skal skje. Det er en utrolig lærerrik jobb og veldig gøøy :)

Ellers har jeg litt ute å farta faktisk, jeg har vert på skudefestivalen og gatebil ! Mens jeg var på gatebil, tok vi en liten snartur til Svergie. Har også vært på Rogafest, som var på vaulen badestrand, kjeemppe mange folk og et utrolig liv med mange bra artister, sol og kald pils, herlig :)

Jeg har da endelig blitt Mazda eiger :) Jeg kjørte rundt i en opel astra 1,6 før, men den har jeg vasket etter bruk og nå skal pappa selge den siden jeg har fått min egen bil nå :) Jeg eiger en Mazda 323 lx 1,6! En styla bil med effektannlegg og senkesett og ikkje minst et utrolig bra annlegg i :) Stor koser meg nå mens jeg kjører :)
Jeg legger ut bilde av min bil jeg kjører rundt i :)

Vi blgoges-shallabais !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar