fredag 26. mars 2010

Forbikjøring og promilletest

Hei alle lesere ^^
Idag har jeg hatt forbikjøring i hele dag, først hadde vi en time teori deretter kjørte vi fra alv 10 til rundt 4. Vi kjørte fra Lillesand og langt opp mot Evje. Idag har vi lært å ta forbikjøring. det gikk veldig fint det, vi var 3 biler som kjørte med 6 elever. 2 elever i hver bil. Jeg var me vennina mi Pia, hun kjørte først så kjørte jeg hjem igjen. Da vi skulle ta veien hjem igjen, så ble alle kjøreskole bilene stoppet av polti, jeg fikk en veldig hyggelig poltimann, han sa til meg at jeg ikke hadde førerkortet enda, og det stemte jo da selvfølgelig. så da spurte han om jeg ikke ville ta en promilletest, fordi jeg måtte jo gjøre noe siden han hadde stoppet meg. så jeg blåset jeg, og jeg hadde da selvfølgelig ingen promille å kjørte videre. mens dem andre som ble stoppet, ble spurt etter trafikaltgrunnkursbeviset. Så det var jo veldig flax at dem ikke spurte meg etter det beviset, for det hadde jeg ikke med meg.
ellers nå, har jeg bare langkjøring igjen og en teoritime så har jeg oppkjøring. det nerme seg med stormskritt! Gleder meg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar