mandag 15. mars 2010

Glattkjøring og oppkjøring :D

Hei, Ja nå sitter jeg på rommet sliten og trøtt. har nettopp kommet tilbake til skolen, har hatt glattkjøring i hele dag. Glattkjøringa var utrolig gøy! Vi såg også film av en ulykke, så skulle vi fortelle hva vi synes om filmen og om vi hadde opplevd/sett ulykker selv. Det har jo jeg, siden jeg mistet min kompis 24.mai 2008 i en traktorulykke <,3 Ellers har vi lært mye om sikkerhet og glatt føre :)
Ellers har jeg også fått oppkjøringsdato, det grugleder jeg meg veldig til, men det er en stund til enda da. Jeg kan si at jeg har fått oppkjøring på en fredag, og hvis jeg da består skal jeg tar første toget til stavanger for å hente bilen min :) og planen er at jeg ikke skal si til mamma at jeg har fått lappen ! hehe :D

men vi blogges, hadebra :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar