torsdag 4. mars 2010

VIL HA!!

Ja nå er jeg rett og slett litt forbanna på telekiosken her i Stavanger, grunnen er at jeg leverte min telefon til dem pga den ikke funker, den går rett på flymodus. Så var jeg i byen i går, og hentet telefonen men de hadde ikke fikset telefonen fordi dem fikser ikke telefoner som det har vært lekkasje, vann. så det var jo veldig gøy å vite, trodde jeg skulle få telefonen min i en bra stand tilbake. så FAEN! nå har jeg en dritt telefon som jeg låner av min kompis, ein gammel LG!

Så nå er jeg på leit etter en ny mobil, nemelig en sony erricsson rød,.

Litt fakta om mobilen jeg så gjerne vil ha :
Sony Ericsson U1i SATIO
Kameraet på 12,1 megapiksler med Xenon-blitz og en intuitiv touch-fokus gir deg utrolige bilder med høy oppløsning. Ansiktsgjenkjenning sørger for at ansikter er i fokus på bildene dine. Brukergrensesnittet er touch-basert som gjør det meget intuitivt om du bruker mediamenyen, justerer kamerainnstillinger eller spiller av musikk. Berøringsskjermen på 3,5" er i 16:9-format. Media Go gjør det enklere enn noen gang å overføre dine mediafiler mellom telefon og PC. Satio er laget for å gi deg det beste innen underholdning. Du velger hvordan, hvor og når du vil bli underholdt. Innebygget aGPS.
Fantastisk underholdningstelefon med 12,1 megapikselkamera og touch media meny!

Har dere denne mobilen eller vurderer dere å kjøpe en sånn ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar