søndag 4. april 2010

Husarbeid og redusert.

I dag våknet jeg opp på sofaen hos en kompis med hodeverk og slakk i hele kroppen. det er hardt å være ute, vertfall hvis du drikker til langt på natt sånn som jeg gjorde. Kvelden var kjempe kjekk, vi begynnte først hos meg med 3 venniner, så fortsatte vi forshpielet hos en vennine av meg, der va det jo en hel gjeng. Deretter kjørte en kompis av meg oss til Talgje, det er en øy utenfor Finnøy. På Talgje var det pub-kveld. Det var jo veldig gøy, så etter det var ferdig på Talgje, ble vi hentet og havna på narshpiel hos en kompis. Kvelden var veldig gøy, mange som var ute også så det var jo koseligt.
Har også fått gjort litt husarbeid siden mamma og pappa ikke er heime, de har vært vekke siden torsdag. Så da har jeg vasket klær, hengt opp, ryddet i stua og kjøkkenet å masse. har også laget med en god salat idag, nam :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar