onsdag 28. april 2010

Fikk LAPPEN den 23 April :DD

Ja tenk, nå har eg fått lappen. e ein kjempe herlige følelse ;D nå sleppe eg å ta kjøretimer å alt det der stresse, herligt, never more!
Jeg fikk da som sagt lappen fredag 23 april, å samme dagen kjørte jeg, nikolas og Dina fra skolen til Tønsberg fordi Nikolas skulle kjøpe seg en ny bil, honda sivic! skam nice bil, og den kjørte jeg da fra Tønsberg til Birkeland, mens Nikolas kjørte en annen bil som er hans, nemelig ein gammel cressida :) Å på Lørdagen reiste jeg til Finnøy, jeg hadde med meg Dina og Margrete inn. det var jo da koselig. Grunnen til at jeg reiste til Finnøy er fordi jeg skulle hente bilen min, men den var ikke ferdig, så jeg fikk ta en annen bil som vi har, en opel astra, svart liten bil =)
For å sei det sånt, såm har vi vert på mange langturer me bilen min, har vert i Vennesla, kristiansand, Lillesand, Grimstad og Arendal :) Det går mye bensin, og bensin er ikke billig :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar