lørdag 8. mai 2010

13 Maai har eg sommerferie :D

Hei folkens.
eg ville bare gi beskjed til dere der ute at jeg får sommerferie den 13 mai i år, grunnen er fordi jeg går på folkehøgskole. Herligt å få så tidlig sommerferie, nå er det bare å få meg sommerjobb, men det skal jeg nok klare å få meg :)
Men en ting jeg må si er at jeg grue meg som en liten unge til å slutte her på skolen, det blir utrolig trist. har fått så mange gode venner her på skolen, fra ulike steder. så jeg og en vennine her fra skolen skal besøke ei fra skolen i sommer, helt opp til Meham faktisk, nordkapp =) Blir spennende å være så langt oppe ! Gleder meg til det :)

Ellers har jeg planer om å reise til Hovefestivalen og Gatebil i sommer!
Noen andre der ute som skal der ?

Jeg legger også ut et bilde av klassen min her på skolen, linjen Barn & ungdom.

Min herlige klasse :)
Bak fra venstre : Margrete, Meg, Helge, Mariell, Therese, Malene, Pernille og Caroline
Framme fra Venstre: Dina, Yolande, Magnus, Janne, Tina og Silje.

<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar