mandag 10. august 2009

Tomatdans her we come.


Hei. I år e det klart får et nytt år me tomatfestival samt tomatdans.
Jeg jobbet dugnad for finnøy idrettslag, jeg ryddet i matteltet fra 15.00 til 17.00. det var helt greit, når jeg kom hjem var det rett i dysjen, stellet meg og der var jeg klar for dans. jeg begynnte litt hjemme før cecilie kom til meg. vi ble kjørt til Katrine på vorsh av Runar. Det var jeg, katrine, cecilie, alice og caroline som forshet i lag. vi hadde det kjempe gøy, men jeg ble allerde full på forshpielet.
dansen begynnte kl 21.00 men vi gjikk ned rundt i 22.00 tiden. det var mye folk, drikke til 50 kr og masse kjente folk. kjempe kjekke kveld. "Melodi pommfri" er et band som er i fra finnøy, som spiller coverlåter, og de er kjempe flinke og er også flinke til å lage go gang, fiskestang :) dansen var ferdi kl 02.00 og vi ble kjørt på narshpiel til en kompis, kristoffer. der drakk vi litt videre, hørte på musikk, men plutselig hadde alle såvnet, så det var bare meg igjen som var våken. så jeg tok taxi hjem og la meg.

Var du på tomatdansen på Finnøy ? eller var du ude på noe annet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar