tirsdag 11. august 2009

bilkjøring og gjømmeleken

JuHu.
Ja idag fekk eg alså endelig besøk av mitt kjære syskenbarn, Line :) Vi lånte bilen t farfar og kjørte til butikken og handla snop. haha, begge va snobesjuge :-p
vi kjørte sinnsykt mangen timer i går, og jeg sporte Line om jeg kunne få kjøre en tur, Line var litt skeptisk for purken men så sa hu då ja til slutt :) Så då var eg sjøfår resten av kvelden, det var kjempe løye. jeg viste na litt hvor mine kompiser budde o.l. vi kjørte opp til Silje, å tok en røyk med hu, og fortallte masse creapy ting.. hehe, blei litt halv redde då ja.. etter besøket traff vi Geiri, Caroline og Monica på judaberg kai i en bil, å vi hadde gjømmeleken med bilene. Det var jo et kapittel for seg selv, men altså utrolig løye. Vi var vell hjemme rundt i 3tiden :)

Har dessverre ingen bilder, men bilde av bilen til farfar kommer inn om noen øyeblikk:)

BTW, GRATULERE SÅ MASSE MED DAGEN MONICA <3
Her e hu herliga jentå så då fyller 17 år i dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar