onsdag 5. august 2009

18 og 20 årsdagen til meg og Ben ola.

Heei:)

Idag har endelig dagen kommet på som eg har venta på utroligt lenge.
Meg og mitt søskenbarn, Ben ola skal feirte vår dag ilag, så da ble det 18 og 20 års dag.
Det ble en velykka kveld, men eg vil og kalla det for "smellen kvelden", fordi alle ble møkings, og eg med andre ord ble og full, men som også datt ned fra scenen og datt med hodet mitt først, å eg fekk den donald kulen. Fytti den var store, har dessverre ikke bildet av den, men hvis dåkke hadde sitt den hadde dere sikkert ledd dere i hel. uff, uff. Haha, ellers så hadde med 3 djer som styrte musikken, takk for hjelpa.
Vaktene bestod også av 3, de var til god hjelp, tusen takk for hjelpa.
ellers kom det rundt 50 stk på bursdagen, ble en god gjeng, pluss go gang :) Shiv å hoy!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar