onsdag 10. juni 2009

Helgå 5-7 juni 09

Heia :)Ja nå sidde eg her på kjøkkenet, stile roligt på en søndags ettermiddag. systårå mi har nettopp reist i fra finnøy å skal opp til haugesund for hun går på skole der. forldrene mine har vert i byen siden i går, så nå sitte eg her aleina men seff e jo amy her (hunden til broremann) så det e litt selskap i hu.Si eg sitte her så tenkte eg at eg sko oppdatera helgå litt.

Fredag 5. juni : Idag har eg hatt fri fra skolen siden eg har fri kver fredag. så det e jo alltid herligt. idag fylle min far året så farmor kom opp t oss me favorittkagå mi faktisk, alså kiwi kagå. eg har og passt min tantunge på 11 mnd idag fra kl hall 10 t rundt 1 tida. va kjempe koseligt. gjekk og ein lange tuur så det va koseligt og dagens trim også :)da vi kom hjem fra turen, var det rett i dysjen og ned til butikken for å kjøpe øl. ølå ble kjøpt og vi stellet hos for kveldens annledning. jeg og min søster begynne forshe hos syskenbarnet mitt(benola) der va også reidar og sondre og. alice kom senere på kvellen, og hun kjørte oss til preben, der satt vi en liten stund før vi gikk til reidun johanne som hadde fest. det va koseligt det, og hadde en del drikkeleker.

lørdag 6.juni: Idag våknet eg med litt hodeverk, men det gikk fort øve. idag fyller min tantunge me dagen, eirik adreas 8 år! gud tiden går fort! <3mamma og pappa reiste til byen idag med båten si det er så fint vær ute. jeg og caroline har jort et lite stunts idag! egil broren våres spurte om vi kunne gå ned i butikken å kjøpe øl å ta bilen hans ned. å siden jeg eller caroline ikkje har lappen, så jore vi nå det bare for løye!senere så kom alice opp til oss, vi planla kvellen og fant ut at vi ville drikke idag også å grille hjemme hos oss. vi gikk ned til butikken for å handle øl og grillmat. vi begynnte å grille hjemme hos oss og drakk litt. vi var usikker på hva som skjedde senere, men vi tok det ikkje så tungt. jeg, caroline, alice og kine spillte "jeg har aldri..", og det va en humor for seg selv og fant ut litt av hvert! etter en liten stund kom geiri og jonni på besøk. da de gikk satt vi enda lengre hos oss og da kristoffer var ferdig med å forhausta så kunne vi gå til han for å drikke litt. geiri hentet oss og bringte resten av kvelden hos kristoffer. vi var ikke sene denne kvelden fordi kristoffer var trøtt så geiri hentet oss. da jeg, caroline og alice kom hjem spiste vi rester av grillmaten og la oss.

søndag 7 juni: off idag er det søndag, og tar det like tungt hver gang, for søndager er så triste. caroline og alice reiste til bake til haugesund/stavanger idag, så jeg så ikkje så møye til dem. litt ut på dagen kom elin og min tantunge på besøk, adrian :) så det va jo kos! egil og amy kom også og espen. vi laget hjemmelaget pizza og etter matrøyken tok jeg, elin og adrian oss ein lange gå tur, det var veldig koseligt. vi gikk oppi heiå! etter turen var jeg svett og gåen, så jeg tok en dysj og adrian fikk grøt. etter det gikk de hjem, og så jeg satte meg nede på rommet mitt og satte på greys anatomy, så eg er så hekta på! <3

Det var denne helgå, og mandagen så tok jeg meg fri fra skulen. og eg var ikkje den einaste som gjorde det, rundt halve klassen ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar