onsdag 24. juni 2009

Første dag på jobb! :)


Heisann!

Di som ikkje har fått me seg at nemme
ligt eg har fått meg jobb, så har eg då alså då! som institusjonskokk på slotthaug sjukeheim :)
Idag sto eg opp kl 05.05, fordi ferja går kl 06.00, å faktisk så gjekk det faktisk ganske greit, va kje trøtte når eg sto opp faktisk! så det va jo bra eg ikkje forsov meg.
Eg parkerte mopeden min på ferjekaien å hoppte i bilen t katrine, som skaffa meg jobben og som jobbe på samme plassen ;) Har vært ganske så nervøsen for denne dagen faktisk, men alt gjekk kjempe flott å masse kjekke folk! :)
meg og katrine hadde ansvaret for middagen som va kjøttpudding med frikase'e saus, og så lagte eg annaskaga! :) Dagen va ferdige halv 3, så me nådde ikkje fem på tri, men me tok det ikkje tungt så gjekk me t jobben t foreldrene t katrine(Marvik service) og gjekk tur me cæsar(hunden t katrine å dii..) å gjekk innom rimi å kjøpte oss grillmat, da eg kom hjem bytta eg klær t någe lettare å meg og nora gjekk t katrine for å grille. me grillte grillbein og kotelleter med salat og potetsalat og øl t maten men solå steikte, Herllliiigt!!<3

Har du også fått deg sommerjobb, og som hva?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar