tirsdag 23. juni 2009

Den sporty dagen! :-) + st.hans

Hei:

Idag begynnte dagen me at eg fekk ein meld av svenki å sporte om eg åg carro ville væra me t butikken, å det ville me jo! å det va rundt i hall elleve tiden! me kjøpte åss någe mat å gjekk t svenki, der satt me på terrassen i ei goe stund å spiste å spelte kort(idioten)!, haha
I ett tiå så hadde Henrik våkna, så va me å henta han å gjekk t butikken igjen å kjøpte åss någe drikka i den herliga været! å der traff me jørn og reidar, å dei va me hos t svenki :) så itte ei stund så kom benny og martin. så t slutt va det meg, carro, svenki, jørn, reidar, benny og martin så va der. me spelte boxen av, for barndommerssjull :) me spelte i mangen timer, å hadde det kjempe kjekt :) itte me va sledne, så hadde me ein liden røygepause å itte det hadde me gjømmeleken i huset i ei stund! så hadde me boxen av itte det igjen :) kanon kjekt <3

St.Hans!
Eg passte Adrian, som e min tantunge i fra hall 12 t 4, me grillte på terrassen og ette det gjekk eg t benny. der va meg, reidar, sondre, martin, me gjorde ikkje så masse, så gjekk me t reidar utenom benny og martin, fordi sko t henrik å spela.(lana, i dette været, Sykt, men sant!;-O ) reidar og sondre grillte hjemma hos reidar, så rydda me å såg litt på tv, så skilte me lag, fordi eg sko hjem, å reidar og sondre gjekk t egil!

Men nå sitte eg bare her, trur eg må snart målegga meg å klokkå e passert 21.30 å eg ska stå opp igjen 5! fordi ferjå mi går kl 6, fordi eg ska på jobb! (fyste gangen, wish meluck!

Kossen va din st.hans?<

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar