onsdag 23. desember 2009

Lille Juleaften <3

I MÅRÅ e det selveste julaften! å Idag har jeg vert på siste innspurt av julegaver. så nå gleder jeg meg til i mårå, for da skal jeg våkne FØR 10 hvertfall, så skal jeg se på alle de koselige programmene å ikkje minst "3 nøtter til askepott". INGEN jul uten askepott! Men ett problem er at når jeg skal se på TV så er det alltid masse bra som går, men på FORSKJELLIGE kanaler! men sånn er jo det, så da skal jeg ta det første og beste som popper opp på skjermen :)

Å i år er det faktisk SNØ, så ENDELIG hvit jul i år! det er ikke verst! Elsker det<3
å desserten er laga, juletreet er oppe, snøen er her og julevasken er blitt gjort og i morgen står selveste den beste julematen for tur nemeligt juleribba så er alt klart for den store kvelden med masse familiekos, gleder meg<3

Hvor skal dere feire jul i år da? å hva skal dere spise?
God Jul til dere alle sammen <3 :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar