tirsdag 21. juli 2009

Sølvbryllup til tante og onkel

Hei å hå! Idag skal hele familien + nessa slekta til sølvryllups festen til tante og onkel. Meg, caroline, egil og espen tok 14.20 i fra finnøy til byen fordi guttene måtte ha seg noen nye klær. Vi var på kvadrat en stund og reiste ut til min svigerinne, ingeborg og stellte oss. Da klokka nermet seg 7, var det ut i taxi og reiste ut til åsen, der festen skulle være. Vi fekk en velkomstdrikk, som var en rødvin. Vi spiste god mat som var rømmegrøt, spekemat og noen salater og vi fekk gratis drikke hele kvelden. Og det var også mangen taler som ble sakt, var mye dans og musikk og seff mye alkohol!
Dette var en kjempe kjekke kveld, eg storkoste meg hele kvelden og vi tok kvelden kl 5 tror jeg det var.

Som vist på bilde er dette meg og mitt søskenbarn, Nora <3

Hva gjorde dere i helgen? noe spennende?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar