lørdag 18. juli 2009

bilkjøring er gøy.


Ja idag har jeg og min søster gjort noe stunts. Jo vi satt da på rommet mitt å visste ikke hva vi skulle finne på. så jeg kom jo da på at jeg ville kjøre bil mens vi hadde sjangsen, mamma og de reiste på båttur idag nemelig.
Så begge satte seg i bilen og kjørte uten lappen rundt på gården våres og på veien da. hehe, det var et stort adrenalinkick faktisk. vertfall når du vet at du ikke får låv til det. Vi fikk da besøg av Reidar og Ben ola, svein martin, maylinn og tommy. vi satt på terrasen og røykte og bare snakkte. litt senere på kvelden, rundt i 12 tiå så kjørte Reidar hjem til seg selv med bilen, uten lappen han også. Så tok jeg bilen hjem til oss igjen, siden det va våres bil.

Har du kjørt på veien uten lappen? og hvordan gikk det?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar